18 mei 2014

Where it's nice

Oops, I forgot I had a blog!

Het is nu al iets meer dan twee weken sinds ik terug in Nice ben. Mijn vakantie in België was zo leuk, dat ik het stiekem een beetje jammer vond om iedereen terug achter te laten. Maar deze gedachten verdwenen al snel toen ik de palmbomen en de azuurblauwe zee terugzag. Oooh, Nice <3. My new hometown.

Het enige minder leuke momenteel is het schoolwerk. Ik heb al één examen en enkele testen achter de rug (die deels meetellen als examen) en ook de groepswerken stapelen zich op. En het feit dat het strand op twee minuten van mijn kot ligt, is ook niet bepaald stimulerend. Maar gelukkig valt het allemaal nog mee! Het niveau van de Hantal is toch wel een (serieus) tikkie hoger ;-).

Maar natuurlijk moet een mens zich ook nog ontspannen. Dat wordt voornamelijk gedaan op het strand en 's avonds in Vieux-Nice.

Meer en meer besef ik dat ik hier een fantastische periode meemaak. Ook al ben ik zo ver verwijderd van familie en vrienden, ik ben hier echt gelukkig. Ik heb in Nice al veel over mezelf geleerd en zoveel leuke ervaringen opgedaan, die ik nooit had meegemaakt als ik in Deerlijk was gebleven. 

En voor dat het hier te melig wordt, nog enkele fotootjes van het goeie leven in Nice.









mijnen hof
En het minder goeie leven:


Droit de la Consommation *braakneigingen komen op*

Tjah, you can't have it all.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten