23 apr 2014

21 in Nice

Vorige vrijdag was mijn Journée de Gloire. "Virre" werd 21 en dat moest gevierd worden! Donderdagavond zijn we het al gaan "pre-celebraten" (is dat een woord?) in de Wayne's - mijn favoriete bar in Nice en de plek waar je ons meestal vindt op een avondje uit.




Het was heel leuk, maar erg lang heeft het niet geduurd aangezien we al les hadden om 8u. De horror! Gelukkig hadden we in de namiddag geen les. Deze namiddag hebben we gespendeerd in ons bed in Saint-Paul de Vence. Een stadje waarover we al veel goeds hadden gehoord. Wel euh, we hebben het bezocht, maar erg veel viel er niet te zien. Pittoresk en schilderachtig is het wel. Klein ook. Na een anderhalf uur te hebben rondgewandeld, hebben we ons neergezet voor een lekkere chocolat chaud met crêpe sucre.







Daarna hebben we de bus huiswaarts genomen, want het belangrijkste van de dag moest eigenlijk nog komen: mijn feestje! Ik had zo’n 20 man uitgenodigd  op mijn kot om samen mijn verjaardag te vieren. Het was een heel gezellige boel! We hadden alleszins drank genoeg ;). Vreemd eigenlijk om je verjaardag te vieren met mensen die je tot drie maand geleden niet kende. Maar het was echt een plezante avond – één van de betere verjaardagen van de laatste jaren. Na het kotfeestje zijn we de stad ingetrokken om nog eventjes de beentjes los te gooien. Kortom, een geslaagde verjaardag!








Momenteel ben ik eventjes terug in het oude vertrouwde Deerlijk. Mijn paasvakantie is nu begonnen en 12 dagen daarvan breng ik thuis door. Meer updates komen er wanneer ik terug in Nice ben :-).

Tot de volgende, jongens!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten