21 feb 2014

Egypt calling


Terwijl ik dit schrijf ben ik aan het wachten tot ik mijn vlucht kan boarden naar België. Wait, whut? Jep, ik verlaat Nice voor eventjes. Niet omdat ik mijn mama te veel mis. Wel omdat ik morgen met de familie op reis ga naar Egypte. Ieder jaar gaan we samen naar Egypte en dit jaar hebben mij ouders het speciaal gepland in de week dat ik vrij ben. De lieverds! Volgende week is het hier namelijk al krokusvakantie, een week vroeger dan in België. Dus inderdaad, het zijn drukke tijden: van Nice naar Brussel en van Brussel naar Marsa Alam. Maar wie zou er nu een gratis weekje zon, zee en strand afslaan? My point exactly.

Doordat ik het volgende week te druk zal hebben met ronddobberen in de Rode Zee, zullen er hier pas nieuwe blogposts verschijnen wanneer ik terug in Nice ben.


Adios, bitchados!

waar je me komende week zult vinden

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, jij bent gemeen! Haha! Wij zullen wel een beetje verder bibberen, want het is best chilly hier in Vlaanderen. Veel plezier in Egypte!! xo

    BeantwoordenVerwijderen