6 jul 2014

JUNI

Er is veel gebeurd in de maand juni:

1) Examens gehad
2) Mijn zus en Justine op bezoek
3) Terugkeer naar België

Ja, ik weet dat we al zes dagen juli zijn. Toch leek het me leuk om juni nog eens samen te vatten - misschien wel de leukste maand van mijn Erasmus ervaring.

Laten we beginnen bij het begin, shall we?

1. Den bureau



Het begin van juni was gekenmerkt door de examens. Ik had er vijf, en tussendoor ook nog testen van andere vakken. De blokperiode was wel niet de leukste periode ever, maar als ik eerlijk ben helemaal niet zo zwaar als in België.

Ondertussen heb ik al mijn punten ontvangen en ben ik voor alles geslaagd :D *vreugdedansje*


2. Bezoek uit België

Ein-de-lijk. De examens waren gedaan midden juni en er stonden twee bezoekjes op de planning! Happy Virginie want, buiten het bezoek van de familie eind maart, had ik nog niet zoveel bezoek gehad. Eerst het zusje, daarna buddy Justine. En man, wat heb ik mij geamuseerd!



Zusje meegenomen naar de Wayne's

Another day, another selfie

Miep miep

Villefranche-sur-Mer baby!



Tel daarbij het mooie weer, het vakantiegevoel, de avondjes uit in Vieux-Nice en de herinneringen die daar zijn gemaakt. Het was fantastisch en zorgde ervoor dat juni als een TGV voorbijging.

3. Back to Belgium
 
En hier ben ik dan terug. Terug in het vaderland. Ik mis Nice. En nog geen klein beetje. 

#sadface
 
Maar dat is voor een volgende post. (jullie zijn nog niet meteen van me af hoor ;-))

1 opmerking: