23 mrt 2014

Gigi's Nice Crib

Yo, what's up MTV? Welcome to my crib *hip hop-deuntje speelt af*




Ik zat net te denken dat ik hier al bijna 2 maanden woon, maar nog nooit eens deftig mijn kot getoond heb. Shame on me!

Ik woon in Avenue de la Californie, een lange straat die parallel loopt met de Promenade des Anglais. Twee straten oversteken en ik ben op het strand. Oh yeah! Mijn school ligt op een kwartiertje wandelen van mijn kot, bergop weliswaar. Ook de luchthaven is niet ver weg, 2 à 3 kilometer denk ik. Helaas woon ik niet in het echte centrum van Nice. Dat ligt 3 km van mijn adres verwijderd. Om naar het centrum te gaan neem ik dus de bus. Ik kan ook 45 minuten ernaartoe wandelen, maar daar heb ik minder zin in ;-). Op zich is dit allemaal niet zo erg, enkel voor het uitgaan lig ik niet zo gunstig. Het uitgaansleven speelt zich hier voornamelijk af in Vieux-Nice, het oude stadsgedeelte pal in het centrum. En de laatste bus is al om 1u10! Gelukkig kan je altijd nog een taxi nemen of zelfs te voet gaan :-) (heb ik vrijdagavond gedaan).

't Is op het vijfde te doen (ben de enige met een deurmat btw)

Soyez les bienvenus!

kleerkast rechts van de deur

met linksonder mijn beste vriend: Mister Microwave
fooooood





de twee belangrijkste vrouwtjes in mijn leven

mijn bureau waaraan ik al veel heb geleerd (ahum)

some Beyoncé art



some IKEA art




binnenkoerke

wietplantage onder mijn raam (kidding)

Ziezo, nu weten jullie ook een beetje hoe ik hier woon.

De groetjes!




2 opmerkingen: